Tuesday, July 14, 2009

-Dunia Baru-

Alhamdulillah..kini sudah masuk 2 minggu aku berada di dlm dunia yg serba serbi baru utk aku...sume nya baru...kerja baru..muka baru...uni baru...rumah baru...baru...baru...baru....tapi aku juga yg masih sama tak berubah2...hehe kerja?..masih terlalu awal lagi utk nak evaluate...yg pasti..masih aku ingat kata2 yg aku lebih cenderung utk berkerja dlm field environmental...la ni aku ditempatkan di unit renewable energy and environmental...adakah aku berada dlm landasan yg betul?...tunggu dan lihat aje deh...lepas tu cita2 ku to be a motivator ;p boleeeh ke....hehehe....ok ler...org2 kat sini pun baik2 jer...last week baru jer aku meregisterkan diri utk masuk course work for master...haha..sekarang aku budak utm dah...no more uia...will be very busy leh...one more thing..skrg kat rumah baru ni sume nak kena buat manual...penat meh..tang part basuh baju tu tak tahan...berbaldi2..jenuh gak la memberus...hhehe..alangkah baik nya kalau ade org tolong basuh kan..kan..kan...hahah...nak beli mesin basuh blom mampu lagi...watsoever aku merapu pun teman...doa kan aku semoga berjaya...sampai ke temu lagi...renung2kan dan selamat beramal...


"no worries...i'll be always at ur back..and i need u to be always at my back"

No comments: