Tuesday, August 5, 2008

-Third Entry-

Tak sabar nih...Untuk satu tarikh yang bersejarah...
15 Ogos 2008 ni...
Hehe...Aku bakal menyertai satu lagi computer game tournament...
It will be my third entry in Malaysia World Cyber Game (WCG)...http://my.worldcybergames.com/

First Entry - Fifa '03
- knocked out second phase (best giler time tu...1st experience katakan...hehe...dapat baju oren)

Second Entry - Fifa '07
- knocked out first round (waa...buat penat je tunggu...tapi best gak la...dapat join side games...hehe..dapat baju hitam "unstoppable" lagi)

Third Entry - Fifa '08
- Here i'll come...we'll be counting daYS (hehe...akan kuat kah kaki yg melangkah...harap2 leh le pegi jauh...tak le kalah first round...maja siyut...baju??!! blom tau...)

Tapi....Yg malas nye nak kena prektis.....aku lemah gile...Tak macam dulu2...(perasan jd Dewa Fifa)...

Results Last Training Hari Ini

Tenno (5) Vs d3monIc (1)

Cayalah.....All da best gamers!!!!....................

5 comments:

boyam said...

aku x nk masuk tp nk t shirt bole?

Tenno said...

-boyam-
tu ko kena tanye demonic..sbb dia baik dgn organizer..taun lepas kalah pun leh dpt baju free (",)V

Anonymous said...

cam sial..dah lah tapao aku..sempat kutuk aku dapat baju free lagi...hahahhahahha..

tahun ni target nak dapat baju camtu lagi (top 16)..tapi ntah lah..

asek kalah 1st round je..hhaha

boyam said...

saya yakin dan percaya polo kunci baju itu...

tahun ni dia menang kot..

Tenno said...

-d3mon|c-
lalalaala!!!...true gamer plays original...

-boyam-
saya juga yakin betul saya pilih polo menang tahun ni...saya kunci jawapan ini...

p/s: sape menang belanja baju rayo ler...cam deal tahun lepas nyer...kuang3x